niedziela, 3 czerwca 2012

Kartka ślubna

Witam, witam. Mimo wiatru , który wieje już chyba na zawsze :(((
Wymyśliłam w końcu kartkę ślubną, miała być inna, nie wiem czy jest :0
Składana, w środku kartka z cytatem, a zupełnie w środku życzenia.  Serduszka wytłoczone przez Asię. 
Papier z galerii RAE, w tiulu i koronkach, (cudny na wszelkie delikatne prace). W środku mam czerwone, dziurkaczowe koronki, więc zgłaszam kartkę na wyzwanie  koronkowe w Galerii RAE, gdzie koronka nie może być biała czy kremowa.











 zrobiłam embossing na gorąco, stempelek z Lemonade


A to małe księżniczki ;)


Do tego zostalam wylosowana w Magicznej Kartce w wyzwaniu Ptaki :)
 I jeszcze biorę udział w zabawie podaj dalej u Asi. Ale mogę ja ogłosić dopiero, kiedy ja dostanę swój upominek (zgodnie z zasadami), więc czekam z niecierpliwością :) Jak dziecko :0

A propos dziecka:
Pomorskie Craftuje, sama chcę wziąć udział. Nie tylko z okazji Dnia Dziecka można sprawić dzieciom radość z Marzycielskiej Poczty




6 komentarzy:

  1. No koleżanko rozwijasz się jak rolka.... kartka super wyszła...
    gratulacje za wygraną w magicznej kartce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka!
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka i fajny pomysł :)) Gratuluję oczywiście wygranej!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności!
    zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie się te serca prezentują! a embossing na gorąco świetna sprawa!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna karteczka :)
    Dziękujemy za udzial w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń