poniedziałek, 11 lutego 2013

Zaproszenia dla chłopca i dziewczynki

Takie sobie wymyśliłam zaproszenia. 
Z delikatnym różem dla dziewczynki,
z niebieskim, dla chłopca. 


Chwalę się:

 
 Zostałam wyróżniona przez Asię
Bardzo mi miło. Dziękuję Asiu :)))
Tak więc i ja wyróżnię za blogową przyjaźń,
 tylko ciężko wybrać konkretne osoby.
Asię, za zaglądanie do mnie i wymianki:)
 Oczywiście Asię, za wszystko :)
Hanię, za wsparcie :)

Uwielbiam te zielone winogrona :)))
Miłego wieczoru życzę, zima wróciła :(((

5 komentarzy:

  1. Piękne zaproszenia!!1
    Aż mnie zmroziło, bo bardzo boję się sezonu komunijnego- a to już tuż tuż :)
    Gratuluję wyróżnienia! :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Jaki śliczny ten papier!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaproszenia wyszły bardzo delikatne - super :))
    Dziękuję Aguś za wyróżnienie *)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zaproszenia :) Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń