piątek, 14 lutego 2014

Praca z dziećmi - Ozdobna butelka

Ostatnio robię z dziećmi coś z niczego
 lub upcycling, jak kto woli :)
Dziś pokażę Wam butelkę ozdobną.
Butelka po napoju, szklana, czysta i sucha w środku!!!
Do środka wsypujemy warstwowo
różne nasionka, makarony itp.
Zakręcamy, ozdabiamy wielkim kołem papieru 
przewiązanym tasiemką, sznureczkiem 
lub co nam wyobraźnia podpowie.
Gotowe.
Teraz zabieramy się do sprzątania bałaganu, 
bo uwierzcie sam się robi przy wsypywaniu nasionek :)
Przy okazji poznajemy całe mnóstwo 
rodzajów makaronu i nasion, 
może wzbogcimy swój jadłospis??? 
 Miłej zabawy Wam życzę :)





 Mam nadzieje, ze zainspiruje Was troszeczkę do pracy.
Miłego weekendu :) 

3 komentarze:

  1. fajnie sie prezentuja . prosze o adres na jaki mam posłac niespodziankę.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te kolorowe mieszanki w butelkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, mój najstarszy wnusio kiedyś zrobił mi taka małą pękatą buteleczkę z różnymi ziarenkami, też była śliczna :))

    OdpowiedzUsuń